Dag 8 : Sherman Oaks - Six Flags (Valencia) - Sherman Oaks

15 juli 2013

Geen problemen vandaag om mijn zoon uit bed te krijgen.
Deze dag is helemaal voor hem. Het stond al lang bovenaan zijn verlanglijst: Six Flags Magic Mountain.

Gezien ik door een auto-ongeval problemen met een nekwervel heb, ga ik niet in rollercoasters als ik enige chauffeur ben. Je weet nooit als er iets mis gaat, dan sta je daar mooi.

Het is een half uurtje rijden naar het park. Iets voor 10 u komen we aan.
Onze tickets hebben we vooraf gekocht, inclusief parking. Daardoor mogen we langs een korte file binnen.
De parking is wel al open maar het park nog niet, openingsuren vandaag 10 u 30' tot 21 u.

We hebben ook een 'The Flash Pass - platinum' gekocht voor mijn zoon.
(hiermee wordt de wachttijd met 90% verminderd en bij sommige attracties mag hij 1 maal blijven zitten zonder opnieuw te moeten aanschuiven - het is wel een hele investering maar gezien hij overal alleen in de wachtrij moet gaan staan, is dat toch veel fijner)

Tegen het einde van de dag zal hij in 15 attracties (sommige meerdere malen) geweest zijn : Apocalypse - BATMAN The Ride - Colossus - Goliath - GREEN LANTERN: First Flight - Ninja - Revolution - RIDDLER's Revenge - Scream - SUPERMAN: Escape from Krypton - Tatsu - Viper - X2  en ... in de splinternieuwe Full Throttle (opengegaan op 22.06.2013)

(LEX LUTHOR: Drop of Doom : gesloten voor onderhoud)



Wat een geluk dat er redelijk veel schaduw is, het is bijna 40° C.

Wanneer het park sluit, rijden we nog langs de Walmart in Stevenson Ranch om ons terug te bevoorraden.

Ik heb een zeer gelukkig kind naast me in de auto zitten.