Dag 20 : San Francisco - Chicago - Brussel

27 juli 2013

Jammer, helaas, onze vakantie zit erop.

Door het wijzigen door United Airlines van onze terugvlucht moeten we nu al om 6 u 15' bij het hotel vertrekken (ipv om 9 u).

Nu komt een pijnlijk moment. We moeten afscheid nemen van onze knappe auto. Ik heb er zeer graag mee gereden. Dat wordt wennen als we terug thuis zijn, ik ga die V8 nog missen.
Voor een trip door California (we deden 2779 km) was dit echt de perfecte auto.

Er is geen vertraging meer op de luchthaven na de crash van 3 weken geleden.

De vlucht naar en het overstappen in Chicago en de 2de vlucht verlopen normaal.


De volgende dag, op 28 juli, landen we om 9 u in Brussel.


We hebben 3 heerlijke weken gehad.
Ik heb dingen gedaan waarvan ik niet gedacht had dat ik het al terug zou kunnen.
We zijn allebei op sommige dagen gewoon vergeten dat ik ziek ben. En dat deed deugd.
Nog even doorbijten tot de behandeling gedaan is.


Op naar een volgend avontuur.